Følgegruppe BLU

  • BLU
    • Hvem er vi?
    • Mandat
    • Rapporter
    • BLU konferanser
  • Barnehagelærerutdanningene
    • Rammeverk for utdanningene
    • Utdanningsinstitusjoner
    • Informasjon til utdanningene
    • Statistikk
  • Forskning og utvikling
    • Konferanser
  • Dokumenter
  • Kalender
  • Kontakt
  • Nettsteder
BLU » BLU » Rapporter

Rapporter

Rapport nr. 1 2014:

FRÅ FØRSKULELÆRAR TIL BARNEHAGELÆRAR

Den nye barnehagelærarutdanninga – Muligheiter og utfordringar

 

Utfordringane og tilrådingane på samisk

Rapport nr. 2 2015:

Barnehagelærarutdanninga

Meir samanheng, betre heilskap, klarare profesjonsretting ?

 

Utfordringane og tilrådingane på samisk

 

 

Rapport nr. 3 2016:

Barnehagelærarutdanninga

Tilbakevendande utfordringar og uprøvde mulegheiter

 

Utfordringane og tilrådingane på samisk

 

Delrapport 1, 2016: 

Barnehagelæreryrket og barnehagelærerutdanningen.

Barnehagelærerutdanningen – opptak og gjennomføring

Behovet for barnehagelærere, dimensjonering av barnehagelærerutdanningen

 

Vedlegg til rapport 2016

Vilkår for kvalitet og forskningsbasering av praksisveiledning i barnehagelærerutdanningen

 

Delrapport, 2017:

Barnehagelærer utdanningen i reform – studenterfaringer 2014-2016

 

Rapport nr 4. 2017:

Barnehagelærarutdanninga – Ei reform tek form?

 

Utfordringane og tilrådingane på samisk

 

Rapport nr 5. 2017, Sluttrapport:

Barnehagelærarutdanninga – Styrker, svakheiter og gjenstridige utfordringar

 

 

 

 

Arkiv:

RAPPORT NR.1 2014

Rapport 2

 

 

 

Om FølgeBLU

Følgegruppa for barnehagelærerutdanning skal vurdere utviklingen i den nye barnehagelærerutdanningen og gi veiledning til institusjonene. Gruppens mandat gjelder for fire år, fram til sommeren 2017. Det faglige sekretariatet for gruppa er lagt til Høgskulen på Vestlandet, Senter for utdanningsforskning.

Om HVL

Høgskulen på Vestlandet har som ambisjon å byggja tilstrekkeleg kompetanse til å bli eit universitet med forsking, utviklingsarbeid og formidling retta mot yrka vi utdannar for. Utdanning og forsking ved høgskulen skal dekkja kunnskapsbehov i samfunnet, og hjelpa til å møta lokale og globale utfordringar knytt til mellom anna klima, energi, velferd, fattigdom, utdanning og demografiske endringar.

HVL logo

Om SUF

Senter for utdanningsforskning (SUF) er ett av fem tverrfaglige forskningssentre ved Høgskulen på Vestlandet. Senteret har en viktig rolle i å realisere målene høgskolen har med hensyn til samfunnsmandat, FoU og universitetsstatus. Hovedmålet for senteret er å bidra med humanistiske og samfunnsvitenskapelige perspektiv i utdanningsforskning.